Frimärken och vykort för medmänsklighet

.
Kära Vänner i medmänsklighetens tjänst!
 
Det är oändligt länge sen ni hörde/läste något från mig.  Det beror bland annat på att jag inte varit i sä bra form
och på att vi flyttart.  Det var mer att göra med det än jag trodde.  Vånner och bekanta gjorde det trots allt flyttenmöjlig.
Vi finns numera på Bäckgatan 13 B här i Byske (930 47).  Tel. 0912 - 616 88
Det är möjligt att komma hir och söka i mitt något röriga lager.  Hör av dig innan du kommer så att jag kan se till att jag är hemma.
 
Frimärksklipp, vykort och annat filatelistiskt material är liksom tidigare välkomna.
Det inkomna materialet säljs tlill förmån för bergbyn Gheleb i Eritrea.
Frågor och kommentarer är välkomna.
Eftersom jag inte vill spendera pengar på PR är jag tacksam om ni skickar information till exempelvis era lokala tidningar, andra medier och privatpersoner
Det är svårt att veta hur mycket jag skall berätta om projektet men som jahg sagt under en en lång tid tillbaka så är det att agera för medmänsklighet.  Samlar inte in kontantbidrag.
Det vore jättekul om ni hör ev ar på ett eller annat sätt.
För den goda sakens skull
Inge Rönnbäck
Bäckgatan 13 B
930 47 Byske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0