frimärkt för medmänsklighet

Jag har varit bortrest och inte haft möjlighet att kontaka er via denna blogg.
Er som är alldeles nya för denna blogg vill jag välkomna er att knappa in er på denna blogg och läsa några av mina  tidigare inlägg.
Frågor och kommentarer är alltid välkomna.
Jag samlar inte in kontantbidrag utan tar emot fimärksklipp. vykort och annat filatelistiskt material, som jag sen säljer till samlare.  Pengarna går till uppbyggnad och utveckling av bergsbyn Gheleb i Eritrea.
Må ni alla ha en skön sommar.
I tjänst fär medmänskligheten
Inge Rönnbäck
Backgatan 3
930 47 Byske.
Tel. 0912 - 616 88

epost: [email protected]
Blogg: ingeronnback.blogg.se

Underrubrik: "Medmänsklighet och Filateli"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0