Hej du medmänniska!

hAR DEN GÅNGNA VECKAN HAFT NÖJET ATT HÄLSa PÅ NÅGRA MEDVANDRARE SOM JAG INTE KÄNt SEN TIDIGARE.

REktionen var varje gång varit positiv och ett och annat vänligt leende har man bjudit på.
Som jag sagt nån gång  tidigare så gav det ett uttryckför tanken att "någon såg  mig" eller "jag finns".
Åtminstone tolkade jag reaktionen.
Flera har lovat "Bara jag får tid så skall jag plocka ihop och skicka en hel hög som blev över efter det vi städat upp efter tant  -- och farbror --".
Det är många som under de år jag hållit på med detta som ringt eller skrivit och sagt Vad bra tt få veta att frimärken kan få bli till nytta för dom som saknar de flesta av vår "självklarheter"

Mångahar frågat mig: "Vad gör du av dessa lappar?"   Jo; jag säljer dom till samlare och pengarna går oasvkortat till ett utvecklingsprojekt i byn Gheleb i Eritrea.

Jag önskar er alla en god fortsättning på ert medmänskliga liv.

Inge Rönnbäck
Backgatan 3
930 47 Byske.

P.s. 1.  Jag har kontrolläst detta mail flera gånger och varje gång hittat något att korrigera.
        Hoppas att jag lyckats bra denna gång.
P.s. 2.   TACKSAM för all ryktessprining om Ghelebs-projektet och den därtill hörande 
         frimärksinsamlingen.
P.S. 3.  ALLT I FRMÄRKS- OCH KORTVÄG ÄR VÄLKOMMET - SÄRSKILT SVENSKA SVART/VITA SVENSKA
        SYKORT

D.s. x 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0