tidningsartiklar om "Medmänsklighet och Filateli"

I november numret av tidningen Nordisk Filateli kommer det att finnas en artikel om frimärkssamlandet och om vad det betytt för mig personligen och för Ghelebsprojektet.
Kanske någon filatelist i ditt närområdet har den.  Du kan ju också kolla hos biblioteket om man där kan skaffa fram den.

Den som har tillgång till tidningen Västerbottningen kan i numret 22 seeptember hitta en artikel som journalisten gett rubriken "Frimärkspastor som  gör avtryck i världen".
Dessa artiklar hjälper till att ge en fylliagre bild av vad det hela handlar om.

Må ni alla ha en god fortsättning på denna dag

Inge Rönnbäck
Backgatan 3
930 47 Byske.

P.s. Som jag antytt några gånger tidigare så vore jag tacksam för all ryktesspridning om detta projekt som ni kan htjälpa till med.  Jag har ju ingen PR-budget.  D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0