nytillkomna läsare

Känn Er alla varmt välkomna!
Jag håller på att få upp värmen efter att under ett par timmar varit ute på gatan för att träffa folk.
Detta beteende speglar min faders "sociala kompetens".

Till er som funderat att bidra till frimärks- och vykortsinsamlingen skulle jag vilja vädja "Gör slag i saken".  Jag är lite kort om vissa områden.  Vill du veta vad som saknas mest så är du välkommen att ringa eller maila så får du mer och tydligare information.

I novembernumret av Nordisk Filateli finns en artikel om min filatelistiska bakgrund.
När ni ser bilden på vårt sönderbombade hus så blir det kanske lättare att förstå mitt engagemang
just för byn Gheleb och för Afrikas Horn i stort.  Tveksamt om det huset  nånsin kommer att byggas upp.  Tur att vi inte bodde där då det small.  Ett tydligt exempel på terrorbombningar i ett krig som bombarna då måste ha förstått att "det var kört" för deras del.

Lördag den 26/11 blir det en  stor filatelistträff i Piteå.  Den ser jag verkligen fram emot;
försäljning, inköp, grävning i lådor av fyndart  och inte bara det utan också glädjen över möjigheten att kunna knyta nya kontakter.

Jag önskar er alla allt gott,

Inge Rönnbäck
Backgatan 3
93 47 Byske.
0912 - 616 88



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0