filitialistiskt initiativ

Jo; det tog Pitefilatelisterna och det lockade ca 40 deltagarna.
Det hade blivit flera om inte ovädret hade skränt de norska och finska filatelisterna.Utbudet var rikhaltigt.
Min egen försäljning till förmåpn för Eritrea- hjälpen gladde!
Flera klubbar och kretsar får gärna ta liknande inirtiativ.

En fråga som vi har med oss är "VARFÖR FINNS DET FÅ Sfu grupper?"  Och en följdfråga blir:
"Hur jobbar de föreningar som har en fungerande Sfu förening?
Snälla ni; låt oss  sndra få veta!

I bakgrunden hör jag en skiva med våra allra vanligaste och älskade julsånger.
Hjälp mig att via frimärkshjälpem låta några fler få en ljusglimt.  Eller som det står
i en bibeltext "Och ett ljus skall skina klart".

Vi kan faktiskt få vara med och var just det  LJUSSPRIDARE.

Då besannas och förverkligas underrubriken för denna blogg

                             MEDMÄNSKLIGHET  OCH  FILATELI

Jag önskar er alla läsare allt gott

Inge Rönnbäck
Backgatan 3
930 47 Byske.  Tel. 0912 - 616 88

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0