En solig morgon!

Här i Byske har vi en skön höstmorgon.
Det verkar som om klimatet tänkt sig en sväng in mot våren.  Nog lär vi hinna få nog snö att skotta.
Probelemet är ju främst för alla arranörer av skidtävlingar. på längden och dom som går utför.
En utförsåkning när vi var ganska nya i Sverige efter12 år i Eritrea höll på att kosta mig livet, men som synes så överlevde jag.  så ont har jag aldrig haft, men när jag kom in på akuten i Skellefteå lasarett fick jag en morfinspruta och då mådde jag fint.

Så till filatelin och medmänskligheten  -  lördag den 26/11 åker jag och någon/några kompisar till en frimärksträff i Piteå.  Dit kommer samlare och handlare från Övre Norrland + Norge och Finland.
Det ser jag fram emot!!  Sprid ryktet och VÄLKOMNA.   Kontakta gärna Ulf Andersson 0911-206900 eller 070 3322690  eller [email protected].

Jag har någon gång tidigare vädjat om hjälp med spridning av information  om frimärksprojektet för bergsbyn Gheleb i Eritrea och om den därmed sammanhängande bloggen:
ingeronnback.blogg.se.
Detta blogginlägg kan ju ses som en repetion.  Hoppas set intde upplevs tjatigt och irriterande.

Med vänliga filatelistiska hälsningar

Inge Rönnbäck
Backgatan 3
930 47 Byske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0