Nykter och god midsommar!

Kära vänner "out there"!
Det var länge, länge sen. Det hade varit mycket, mycket roligare att ses ansikte mot ansikte.  Det blir lättare att samtala då. 
Jag har fätt värdefull hjälp av min fru att städa på kontoret.  Nu kan jag t.o.m. se vad jag har i alla högar med exempelvis brev och kort.  Har också hunnit mer i sorteringsdelen och känner mig därför mer beredd för Sommarmarknaden den 22 - 24 juli.
Lokal: Broselsgården, Ringvägen 6 här i Byske.
Idag har jag firat Midsommarafton i en by 12 km norr om Byske.  Var inbjuden att hålla ett midsommartal.
När vi packar ihop allt, serveringsbord, lotteristånd, m.m. så kom det en häftig regnskur som hade legat och lurat i utkanterna.
Jag önskar er alla en god fortsättning på helgen
Inge R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0