kampen mot "makterna"

Kära Vänner nånstans därute i bloggosfären!

Att ni inte sett nånting nytt på denna blogg om "Medmänsklighet och Filateli" beror inte på någon ovilja eller slöhet från min sida.
Under en tid fick denna maskin för sig att markera utsända mail med SPAM och följaktligen kom dom tillbaka märkta inte bara med SPAM utan också med ett större antal siffer- och bokstavskombinationer som jag Inte kunde förstå innebörden i.
"Supporten" på vår operatör kunde inte hjälpa oss att få detta utrett. 
En som jobbar på CISCO (rätt stavat?) i London gjorde allvarliga försök, men inte heller han lydksdes.
En dag satt min fru och väntade i 45 minuter på att få svar från supportern, men till slut gav hon upp, vilket är helt förståeligt.
Den som lyckades var ett av våra barn som är mycket beroende av dator i sitt jobb.  Tack och Lov!

Inströmningen och det uttalde behovet av det filatelistiska materialet visar på ett stort behov av svenska svart-vita vykort, enstaka eller samlingar.  jA ALLT ANNAT FILATELISTISKT MATERIAL OCKSÅ.

tACKSAM FÖR ALL MÖJLIG RYKTESSPRIDNING
OM BLOGGEN OCH OM FRIMÄRKSPROJEKETET I DESS HELHET.

DE ALLRA BÄSTA HÄLSNINGAR
Inge Rönnbäck
Backgatan 3
930 47 Byske

P.s. TV reportagen från Afrikas Horn river upp mina minnen från 1983, -85 och 86 från gränsen mellan Sudan, Etiopien och Eritrea och från Cross-boarder - operations.  En rätt ensidig och äcklig historia på det hela taget Sista meningen låter som ett citat, men från vem?!)  D.s.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0