TACK

Det var/är nästan bara det jag ville ha sagt denna gång.
Många medmänsklighetens donationer har inkommit den senaste tiden; så många att jag har svårt att hinna skriva till alla.  Och somliga har inte angivit vem som är avsändare - man ville kanske inte ha något svarsbrev.

I lördags sålde jag en del enklare material i god kvalite för sammanlagt 2.000 kronor.  Till detta kommer det jag kan få för kort och frimärken som jag  lämnat in till en auktionsfirma.
Denna auktionsfirma har också ombesörjt försäljningen av en bunt kort från första värlskriget.

Här kommer möjligen en upprepning;  när ni näste gång är ute och flyger kan ni kanske ta för er en extra påse man får för bruk vid eventuell flygsjuka.  Jag har en kund som söker sådana.
Och en annan som söker utländsk/för oss ovanlig valuta.

Nää; deta blev längre än jag trott.

Ha`det så gott
önskar
Inge Rönnbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0