minsta rinken

Hej på er alla!

Att jag inte skrivit något blogginlägg på länge beror på att vi varit bortresta på semester (kan man ha det som pensionär?)  och på att Elisabeth haft mer bekymmer med sitt högra ben än vad hon brukar ha.
Hon ligger nu på Skellefteå lasarett för en ordentlig genomgång.  Kommer nog hem senare idag.

Under "semestern" hälsade vi på hos barn och barnabrn i Uppsala  och Stockholm.  Lika skoj varje gång.

Jo;  "minsta rinken" vad är det?!
Jo, det är en loppis (lopp-is).  Barnbarnet Adam guidad mig till ett loppis på Skärholmen.  Det jag kan säga är OERHÖRT!!!   Köpte en del brev och vykort som jag sen räknar med att sälja här i trakterna.  Hade vi haft mer tid så hade jag säkert hittat mer intressant.

Skall nu lösa korsord och besvara några mail som väntade på oss vid hemkomsten.

Ha`det så gott allihop.  Och kom ihåg att "delad glädje är dubbel glädje"

Inge Rönnbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0