marknadsutbud

Hej! på er alla!

Det var länge sen.
Hoppas att allt är väl med er "därute" (som det ibland brukar sägas i i vissa  Tv produktioner).

De filatelistiska donationerna har den senaste tiden var överväldigande + .
Jag har blivit styrkt i min uppfattning att det finna en stor generositet och känsla för medmänsklighet som bara väntar på en chans att få uttrycka sig.

Och det är bra med tanke på den stundande sommarmarknaden i Byske 23 -25 juli.
Jag får låna en bra lokal på Storgatan 8.  Välkomna dit.
Det kommer att finnas äldre och yngre vykort, samlingar och inte minst plocklådor + kulspetspennor och andra samlarprylar.  I samma lokal, alldeles bredvid min "shop", har fatighetsägaren loppisförsäljning.

Som sagt VÄLKOMNA och sprid ryktet!!!

Inge Rönnbäck
Byske

Kommentarer
Postat av: Marie Andersson N Hedensbyn

Hej! Jag vet att du är ju en samlare av gamla böcker, så jag undrar om du har en bok som heter "Birgitta reser till Indien", en tunn häftad ungdomsbok. Jag vet inte vem som är författare. Birgitta Eriksson i Skellefteå visade mej den hon hade och nu har jag en syster som fyller 60, som har varit några gånger i Indien och besökt missionsfälten där, så det skulle ha varit roligt att få ge henne den boken.

Hälsningar

Marie Andersson

2010-06-20 @ 14:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0