min konstiga maskin

eller är det jag som inte hänger med.  Jag har skrivit ett par blogginlägg om Frimärkets Dag och om nåd och krav, eller vänd på orden.  Det två inläggen avbröts utan min synliga medverkan
Jag tvivlar på om dessa två inlägg gått ut i bloggossfären.
1) om resultatet från Frimärkets Dag, närmare 2.000 kronor.
Filöatelin direkt kopplad till medmänsklighet, vår kära by Gheleb i Eritrea.
2) samlingen om nåd och krav.  Hur många måsten finns det inte, men däremot är det ont om nåd.
Modeorden kommer och går.  Det senaste jag hört är leverera.  Unna dig ett rum, en tid där/då du inte behöver leverera utan bara får vara.
Ett dricks kom in idag, då jag fick ett blogginlägg från ett barnbarn som nyss inträffat i Israel.

De bästa hälsningar från er medvandrare
Inge Rönnbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0