"Tänk att få vakna..."

Alltså; godmorgon önskar jag er alla.
Rubriken är hämtat ur en psalm (181) av Eleanor Farjeon.
I en senare översättning börjar den "Nu är det morgon, dimmorna lyfter, fågelsång över vaknande jord.
Tacka för sången, tacka för ljuset . . ."    Då är det en avgjord fördel att ha någon att tacka; eller hur?!

Jag har fått in så oerhört mycket frimärken och vykort att jag inte hunnit med att tacka alla i tillbörlig tid.
Många får vänta på svar alldeles för länge, men ha förbarmande med mig. 
Jag arbetar så fort jag hinner.
Nu väntar jag bara på att Göran Abrahamssons artikel skall komma in i tidningen Filatelisten.

Nu har dimmorna lyft över Byske och forsen forsar ännu kraftigare. 
Efter som det är inte några träffar med frimärksklubbar under sommaren ser jag främst fram emot Byske Sommarmarknad den 24-16/7.

En god fortsättning på dagen önskar jag er alla
Inge Rönnbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0