Fri-märkt

Hej på er alla fri-märkta medvandrare!
Synd om alla som är bundna (skrev nog något om det i början av mmitt bloggande)
Ni som kan avvara frimärken; inrikes och utrikes, gamla, nya, stämplade och postfriska kan ju skicka dom till mig som stöd för det  välgörenhetsprojekt i Eritrea som jag är engagerad i.  Samma sak gäller vykort.
TACK PÅ FÖRHAND!
Medmänsklighet är livsviktigt, men jag har personligen problem med balansen mellan den och en viss distans till allt elände som ibland har en tendens att sluka en.  Det där blev nog en usel svenska men kanske ändå begriplig.
Det är min tur att laga middan idag så nu får jag ta itu med den.
Har någon ett gott råd att ge, så meddela det gärna.  Inte om maten men om balansen som jag nämnde här ovan.
TILLSAMMANS KAN VI SÅ MYCKET MER  - FOR THE GOOD OIF THE CAUSE.
Inge Rönnbäck

Kommentarer
Postat av: Jonas Rönnbäck

Hej

Tack för dina tankar, om man googlar på "inge rönnbäck" så finns en länk till bloggtoppen.

Ps kolla stavningen ibland.

MVH Jonas

2009-06-05 @ 19:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0