förlåtelsens rikedom och glädje

Kära kända och okända medvandrare!
Nu börjar jag ha hämtat  mig efter min stroke så att jag kan uppta bloggandet.
Deltogi en aftongudstjänst där jag blev så uppmuntrad att jag måste få dela min glädje med er.
Ämnet var  "Att inte döma".  Dömandet studsar så ofta tillbaks på en själv och försurar relationer. 
Hit hör också de försurningseffekter som skvallret för med sig.
Låt oss hjälpas åt att tala väl om och till varandra  .  det passar så väl in på denna bloggs huvudtema "MED-
MÄNSKLIGHET"

Gör det till en "sport" att säga nåt vänligt till nån som ni nästan aldrig sagt nånting till.  Ett huvudtema förutsätter ju ett del-tema och det är i denna blagg filateli.
Vill du höra mer om den delen, så maila gärna till: [email protected]

Jag önskar er alla allt gott.
Inge Rönnbäck
Byske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0