Att inte ge sig

Konsten att inte ge sig fick vi exempel på för en stund sen då Sarah Sjöström vann guld.
Hur många envisa träningstimmar har hon inte satsat för denna seger.
GRATTIS SARAH!  
Och lycka till alla ni andra uthållihga!!!

Under Byske Sommarmarknad kunde jag inte vara ute på mitt vanliga försäljningställe (lokal: Byske Hårservice) p.gr.a. den stroke jag drabbades av  för en tid sen.  Men vad hände?  Jo; samlare ringde hit till bostaden och undrade om dom fick komma och handla här vid köksbordet, och det fick dom.  Resultatet blev riktigt gott -  till förmån för våra medvandrare i bergsbyn Gheleb i Eritrea.

Min hälsa förbättras och det gör att jag alltmer orkar med arbetet för MEDMÄNSKLIGHET och filatelin för densamma.
Frågor, kommentarer och ryktesspridnng uppskattas.
For the good of the cause
Inge Rönnbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0