Gott Nytt Medmänsklighetens År

Tar tillfället i akt att önska Er alla ett Gott Nytt År (om ett par timmar) med fortsatt kamp för medmänsklighet och solidaritet.
Oroande rapporter talar om matbrist i delar av Östafrika; "vårt" område .
Till veckan skall jag matcha ett par banker mot varandra om inte någon av dom kan sköta om överföringen av pengar till Gheleb, Eritrea, utan kostnad.
Med tanke på julborden och nyårsfestligheterna är det svårt att tänka sig matbrist och avsaknad av ndra livsnödvändigheter.

Nu måste jag söka hjälp med sorteringen av det inströmande filatelistiska materialet.
TACK skall ni ha för all fina bidrag.
Jag sätter punkt för denna gång.   Adressen till denna blogg är ju: ingeronnback.blogg.se
Inge Rönnbäck

Kommentarer
Postat av: Annika Gran

Hej Inge !

God fortsättning på det nya decenniet !

Läser din glädjande blogg ibland, om alla dina möten med asylsökande i Byske och hur gamla frimärken otroligt nog kan bli till hjälp !

Nån gång, alltför sällan, kommer jag ihåg att ta vara på de små märkena. Har ett kuvert på jobbet,lassa. Om du nån gång har ett ärende dit så välkommen in på en kopp hos oss i Sjukhuskyrkan och så kan jag skicka med dig lite märken.

Hälsa Elisabeth !

2010-01-06 @ 19:26:43
Postat av: Sandra

Gott Nytt År!

2010-01-07 @ 14:44:35
URL: http://snaddras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0