Välkommen till min nya blogg

Varje läsare är välkommen med sina frågor och kommentarer.
Förslag till hur jag skall kunna nå fler läsare av denna blogg mottages med tacksamhet.
Eftersom jag är ny på detta område får jag pröva mig fram.
Ett citat från två utmärglade kvinnor som jag mötte i norr Eritrea i början av 1980.
"Vi tackar Gud (Allah) för att ni finns".  Arr Sverige fanns hade dom nog liten aning om,
men vi fick vara med och orsaka glädje och tacksamhet.
Era filatelistiska bidrag bidrar till att förgylla de fattigas tillvaro; eller "bli också du fri-märkt för medmänsklighet"

Kommentarer
Postat av: Bertil Holmgren

Grattis till ditt nya initiativ.

Bertil

2009-04-20 @ 17:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0