vädrets, livets och filatelins växlingar

När jag senast skrev så var det oväder nu är det solsken så jag blir bländad.
Livet är också så; mörkt och ljust, upp och ned.
För mig är filatelin en fantastiskt fritidssysselsättning och när det behövs rena terapin.
Jag har under de år jag ägnat mig åt frimärks- och vykortsprojektet fått kontakt med verkligen varierande samlingsområden.  För att nämna några:  vykort hela världen, gärna nytt och från alla nya stater som jag
                                                                                                                 jag inte riktigt har reda på.
                                                                             spypåsar från flyglinjer.
                                                                              hembygdssamlande kanske det populäraste samlingsområdet nu.
                                                                              hela världen brev.
                                                                              motivsamlande.
Detta har gett mig kontakter i flera olika länder.  Kul med lite vidgade vyer.
Jag är närmast överväldigad över reaktionerna på min blogg.  Tacksam för fortsatt ryktesspridning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0