Godafton

Hej alla läsare och medhjälpare!
Reaktionerna och kommentarerna droppar nu in både via blogg och epost ([email protected].)
Tacksam om ni kunde ge mig ytterligare tips om vägar att nå ut med informationen till allt flera.
I dom tidigare inläggen finns ju information om vad jag vill med detta massmediala inhopp.

På den filatelistiska fronten kan jag meddela att jag idag fått in ca. 20 kilo frimärken och vykort.
En del av materialet är nog auktionsmässigt.

Jag ser fram emot fortsatt kommunikation på detta sätt.
Intressant att få se hur artikeln i Filatelisten kommer att te sig.
Flatelistträffen i Arjeplog den 1-2/5 brukar vara en höjdare..



Kommentarer
Postat av: janne lindberg

Välkommen in i bloggvärlden Brother No!



Behöver jag säga att det arbete du så outtröttligt gör betyder oerhört mycket för oerhört många. Keep up the good work!



/klockar´n

2009-04-20 @ 18:51:36
URL: http://www.skebo.ac/jannelindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0